Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Pearl eliminator... - Slagtøj - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 28-02-2004
    kl. 23:28

Jonas Thomsen

Pearl eliminator...

For/imod..
    Evt alternativ..
    Grundig Begrundelse..
    Mest til musikstilen funk/rock/softrock..

På forhånd tak

Svar på dette indlæg
  • 05-03-2004
    kl. 16:04

Torben Hilding

Fin pedal!

Er en tilfreds ejer af eliminator m.strop-pedalen kan nærmest indstilles i det uendelige pga de medfølgende"cams"-den pedal burde de fleste kunne finde sig til rette med!prisen virker også rimelig iforhold til andre mærker-tjek den ud!

Svar på dette indlæg
  • 23-03-2004
    kl. 15:35

MIKKEL RINDEBÆK

Cool pedal

Helt klart den bedste pedal jeg har prøvet til dato! Masser af power - og mange indstillingsmuligheder. Prøv den!

Svar på dette indlæg
  • 02-04-2004
    kl. 22:03

bjarke dall

coool pedal men check det her!!!

http://www.outwar.com/page.php?x=2102377

prøv at checke det den er monster syg!

Svar på dette indlæg
  • 10-04-2004
    kl. 01:34

Henrik Franke

Simpl the best

Hi Jonas
    Jeg har spillet med Pearls Eliminator (kikset navn) pedal i næsten 2 år, og jeg kan kun anbefale den. Den passer ind i alle sammenhæng,- ikke kun pga de mange indstillingsmuligheder, men også dens meget høje kvalitet. Jeg spiller lige fra hård rock (Foo Fighters) over jazz til gospel med den. Og med de udskiftlige cams, kan du på få sekunder ændre dens feeling, så det passer til stort set alt. Eneste minus er, at den kan indstilles i alle aspecter. Så du skal påregne et par timer, dage, uger inden du rammer din personlige feeling.
    Jeg har spillet med mange pedaler i min tid bag tønderne,- men den her slår alt, hvad jeg har prøvet før. Også DW, Tama og Ludwig......

Den her pedal holder.......

Svar på dette indlæg
  • 15-11-2011
    kl. 23:49

Claus Roswall

Super Pedal

Jeg har spille med den i mange år, meget alsidig pedal og så lige ret hurtig..
    Ja det er en pedal der holder..

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk