Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
cakewalk spørgsmål - Computer - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 27-09-2012
    kl. 08:34

Lars plovmann

cakewalk spørgsmål

Hejsa...
    Nogen der er "superbrugere " af Cakewalk ??? Jeg har altås liiige et problem jeg ikke kan greje..

har en midifil loaded ind, og på hver spor går jeg ind i eventlist og skriver ind hvilket instrument, og bruger disse cc nr... 07, 10, 11, 91 og 93.... og det virker fint nok....
    Derefter er jeg inde på hver spor, og sætter velositien på hver ting.... og bruger det samme hver gang på bas, lilletromme og storetromme....

MEN.... så en gang imellem har jeg en fil der er MEGET lavere end alle de andre filer, og ved et tilfælde opdagede jeg at under det alm. opstarts "track" billede, kan man jo gå ind under track properties , er der en volume, Velocity keys og Pan.. man kan stille.. Der prøvede jeg ved en fil der var meget lav at rette volume og velocity, og SÅ var den i orden !!!!!! hvaaaa er det nu lige det er for ?? troede at når man satte indstillingerne i event list så var det det !!! ydermere syntes jeg at nogle gange virker trommerne meget " tørre" andre gange som jeg har stillet dem !! jeg sætter cc91 til 45... det syntes JEG lyder ok til trommerne....

Håber det er forståeligt hvad jeg mener.... lidt svært at beskrive :)

Håber også der er en der ved noget og vil dele lidt ud :)

mvh. lars plovmann
    lars@plovmann.dk

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk