Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Jette! - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 29-10-2012
    kl. 20:38

morten krastrup

hej..
    jeg ville gerne sende dig en mail, meeeeen det ville hjælpe hvis jeg havde din mail adresse :)
    send mig evt en mail på klaverfingre@hotmail.com

Mvh Morten

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2012
    kl. 10:48

Jakob Kamp

Bryllupsmusik

Hej Jette.

Mit orkester Replica og jeg har stor erfaring med bryllupsfester i det midt/østjydske.

Vi leverer "muzak" under middagen og disker op med godt blandet dansemusik, når festen er klar til det.

Hvis I har specielle ønsker opfylder vi også gerne dette.

Jeg kan kontaktes på 26203282 eller kamp@fiberflex.dk

Mvh.

Jakob Kamp

Svar på dette indlæg
  • 30-10-2012
    kl. 12:34

Morten Lyse Pedersen

Mit band

MuSix er fra Rødding uden for Viborg. Vores hjemmeside er ikke 100% i orden, men kan give dig en fornemmelse og vi kan kontaktes derfra. Du skal være velkommen.

Mvh,
    Morten Lyse

www.MuSix.dk

Svar på dette indlæg
  • 31-10-2012
    kl. 12:51

Jonas Barfoed

Hej Jette

Ja, en mail ville da være alletiders. Så vil jeg lige sende dig et par billeder og lidt lyd fra mit band GetUp!, som har base i Aarhus.
    Vi har spillet til flere brylluper og vil helt sikkert kunne levere musikalsk underholdning til jeres fest.

Ellers skal du være velkommen til at kontakte mig på jonasbarfoed@gmail.com for at høre nærmere.
    Mvh Jonas

Svar på dette indlæg
  • 31-10-2012
    kl. 13:46

Rasmus Trinderup

Hej Jette

Vi er et band der tager ud og spiller. Vi spiller udelukkende til bryllup og fødselsdage. Bandet består af 4 personer, hvor af vi alle går på MGK i Skive.
    Bandet består af: Sang, Guitar, Bas, Klaver og trommer. Vi har et ret stort repetoir, og vi spiller lige, hvad i ønsker, ligefra dinner til dansemusik :-)
    Mvh Rasmus, PartyOn!
    Mail: Rasmus.trinderup@live.dk

Svar på dette indlæg
  • 01-11-2012
    kl. 19:21

Benny Christensen Palmerston

Jette!

Tjek:

www.popfiction.dk

Kunne skrive en phd om vores færdigheder - men tjek hjemmeside og ring hvis I er fristet. ;-)
    vh/ popfiction

Svar på dette indlæg
  • 02-11-2012
    kl. 22:59

Morten Larsen

Hej Jette

Hvis I foretrækker en mere rocket profil, kan mit band BMX byde på netop den slags. Det har før vist sig holdbart til bryllupper :-) Se www.bmxrock.dk, hvor du finder playliste, lyd og kontaktoplysninger.

VH Morten

Svar på dette indlæg
  • 06-11-2012
    kl. 21:56

Jacob Nørholm

Band til bryllup

bandet New- icon... Tjek hje,meside : New-icon.com

mange hilsner

Jacob Nørholm ;o)

Svar på dette indlæg
  • 18-05-2016
    kl. 10:35

mads Hoff

Research

Fandt det her indlæg som en del af min egen research på musik til min brors bryllup om 5 måneder.

Jeg har indtil videre støt på http://tuxen.dk/ som udlejer, men ønsker at finde folk som har anbefalinger og gode råde med mere :)

Hvis andre støder på et, må de meget gerne melde tilbage her

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk