Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Ny(e) monitor(s) til hjemmestudie - Hjemmestudie - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 03-04-2014
    kl. 22:20

Mads Hansen

Ny(e) monitor(s) til hjemmestudie

Hej alle!

Jeg har i lngere tid benyttet mine KRK Rokit 5 monitors i mit hjemmestudie, men jeg er begyndt at mangle noget bund - det er her jeg har brug for noget vejledning. Mit primre forml med de nye monitors er at de skal vre rigtig gode at mixe og mastere med, alts ikke bare til en god musikoplevelse nr man hrer allerede-produceret musik som mine Rokit 5 er gode til, men simpelthen skridtet videre. Jeg har overvejet nogle forskellige ting. Ville det vre smartest at kbe en subwoofer, placere p gulvet og sammenkoble med mine monitors, eller ville det vre smartest at opgradere mine monitors til noget strre? Jeg har fundet en subwoofer KRK 10S som ligger i det prisleje jeg vil give for en subwoofer. Hvis det er bedre at opgradere mine monitors er jeg villig til at give 5000 kr.

Hber nogle kan hjlpe, p forhnd tak!

P.S. Her er et link til nogle billeder af mit vrelse, hvis det har nogen vsentlig betydning for valg af monitors: https://www.dropbox.com/sh/fj70u5rasqomd9m/wvjweqte05

- Mads

Svar på dette indlæg
  • 03-04-2014
    kl. 22:22

Mads Hansen

P.S. 2

Glemte at tilfje at det helst skal vre en s ren lyd som muligt, alts gengivelsen skal helst vre s flad som muligt, ikke noget basboost etc. :-)

Svar på dette indlæg
  • 06-04-2014
    kl. 21:47

Sren Korsgaard

Presonus er et godt bud

Jeg har lyttet p de nye Presonus( der kommer en anmeldelse snarest) og deres Sceptre lyder vildt fedt. Selv de sm med 6" bas giver rigtig meget bund. De er lidt udenfor deit budget men prv s hr p deres passive modeller i Eris serien, der fr du rigtig meget vellyd for f penge. Tro det eller lad vre, men faktisk lyder Behringers nye monitor serie ogs rigtig pnt. Der er rigtig mange gode hjttalere i klassen s tag dine ynglings cdr med under armen og lyt dig frem.

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk