Erfaren sangskriver søger musikere

Suns of Nature eller S.O.N er et projekt jeg, de sidste år som udfoldende singer-songwriter (warm up for bl. a Bernhoft, L.O.C og Dúné) har bevæget mig mod at skrive. Mit navn er Liam, er 26 år inde, og jeg har valgt efter en flyttetur til hovedstaden
og en hjemkomst fra et halvt års Europarejse, at påbegynde S.O.N. Og jeg vil gerne dele oplevelsen af
at færdigskrive og indspille albummet i det nye år, med tre dygtige, åbne og passioneret musikere.
Som med rask kemi og personlig præg kan udtrykke albummets intentioner sammen.

Intentionen med albummet er at udtrykke forvandlingen fra frygt til kærlighed. En kronologisk fortælling om romantiske observationer. Svingende mellem et gentagende mønster i selvet hos mennesket og nuets givende natur. Jeg tænker jeg går i dybden og vi deler idéer, viden og what-not til første møde.

Hvis du synes projektet tiltrækker og det var meningen at du læser dette, skriv endeligt:

liamandrewmusic@hotmail.com
(kreative ansøgninger kan også sendes til)
Instagram @sunsofnature

Hvis man er mellem 18+ og har kunstnerisk åbenhed og erfaring. Søges følgende;

Trommer

Rytmen skal være tight, enkel dog nyopfundne. Der fortrækkes de legesyge med discipline, kendskab og mod til at bære sangene igennem.
(Må også gerne være villig til at skaffe og bruge Trigger udstyr og Cajon til pop-up koncerter og intime mindre øver og gigs).

Melody Master
kan være i form af en dygtig guitarist, bassist og højst sandsynligt begge del i ét. Melody Master behøver ikke de vilde soloer eller imponerende overteknisk. Genial simplicitet der rammer, looped elementer, ambience og stemning. Progressiv, spontane melodier. Alt det melodisk som jeg ikke selv kan udføre mens jeg synger, må komme fra Melodimaster og Electronics.

Synth/Electronics
nutidens teknologi giver ubegrænset mulighederne, det er blot et spørgsmål om tålmodighed. Jeg mangler en teknologisk prodigy. En elektronic magician til at skubbe musikken fra det akustisk, ude i det ukendte. Skal stå for prikker på iét i musikken. Klimakser, drops, samples og kuldegys fremkaldende elementer over, under og omkring det melodisk.

Kan sende links fra solo-projekt, inspirationskilder og nye indspillede drafts og optagelser fra rejsen.

Kh og slow-mo winks, Liam