Deprecated: mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead in /home_cpanel/soundcheck/public_html/inc/db_open.inc.php on line 36
Buddy Miles - Frit forum - Forum - Soundcheck.dk
Cookie persondata politik for GAFFA A/S
Log ind eller opret en gratis konto
Vis trådoversigt
Del:
  • 09-06-2016
    kl. 15:39

Steen Blichert Stuhr

Buddy Miles

Jeg var inde i Imperial Bio, København, en nat for at høre Buddy Miles, efter hans
    udgivelse af "Them Changes". Jeg mener det var ret kort tid efter Jimi Hendrix's død. Det må have været 1970 eller 1971. Men jeg kan ikke huske datoen. Koncerten er ikke registreret på www.setlist.fm. Er der nogen der kender dato og årstal?

Svar på dette indlæg
  • 10-06-2016
    kl. 02:50

Søren Alwan

Der...

skal ikke meget Googling til for at erhverve sig den information, at han i hvert fald spillede i København i april 1971. Om det så var ved denne lejlighed, du hørte ham, skal ifølge sagens natur være usagt.

M.v.h.

Søren Alwan

Svar på dette indlæg
  • 10-06-2016
    kl. 10:13

Steen Blichert Stuhr

Buddy Miles

Tak Søren;
    jeg har selv googlet mig frem til at det må være April 1971. Men selve datoen er umulig at finde. Der må da være nogen der har skrevet en anmeldelse af koncerten i Imperial Bio. Så vidt jeg husker har Buddy Miles kun spillet denne ene koncert i København i 70'erne. Forøvrigt en fremragende koncert. Han spillede næsten hele natten!!
    mvh
    Steen Blichert Stuhr

Svar på dette indlæg
  • 12-06-2016
    kl. 13:47

Steen Blichert Stuhr

?????

Hvordan kan jeg vide, at det hele ikke er fup og fiduser?
    Jeg står faktisk og mangler et "dokument". Jeg vil ikke nævne det her, af naturlige
    årsager.
    mvh
    Steen

Svar på dette indlæg

Skriv svar

Log ind eller opret en gratis konto for at tilføje indlæ til forumet.

Om Soundcheck | Annoncer | Kontakt | Jeg er lavet af BandBase.dk og GAFFA.dk